-
i10
-
Nová i10 od 229 990 Kč
-
-
i20
-
Nová i20 od 279 990 Kč
-
-
i30
-
Nová i30 hatchback od 329 990 Kč
-
Nová i30 hatchback N Line od 509 990 Kč
-
Nová i30 Fastback od 389 990 Kč
-
Nová i30 Fastback N Line od 519 990 Kč
-
Nová i30 kombi od 354 990 Kč
-
Nová i30 kombi N Line od 534 990 Kč
-
i30 N Project C od 999 990 Kč
-
-
Bayon
-
Bayon od 349 990 Kč
-
-
Kona
-
Nová Kona od 399 990 Kč
-
-
Tucson
-
Nový Tucson od 529 990 Kč
-
Nový Tucson N Line od 669 990 Kč
-
- Nexo
-
Santa Fe
-
Nové Santa Fe od 849 990 Kč
-
- IONIQ
Hyundai SmartSense
Váš průvodce asistenčními systémy Hyundai
Hyundai neustále zdokonaluje a inovuje své vozy pro Vaše větší pohodlí a bezpečnost. Podívejte se, jaké funkce a systémy Vám vozy Hyundai dokáží nabídnout.
Asistenční systémy
Pro seznámení s pokročilými funkcemi vozů Hyundai jsme pro Vás připravili několik krátkých videí. Podívejte se, jak jednotlivé systémy fungují!
Lexikon zkratek
Inteligentní adaptivní tempomat
Udržuje přednastavenou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a automaticky snižuje nebo zvyšuje rychlost v přednastaveném rozsahu. Při popojíždění v kolonách dokáže vůz zcela zastavit a opět se automaticky rozjet.

Řízení trakce při průjezdu zatáčkou
ATCC užívá elektronické senzory k tomu, aby simuloval funkci samosvorného diferenciálu, konkrétně přibrzďováním vnitřního kola během jízdy v zatáčkách. Přidává tak vozu na trakci, jistotě a přilnavosti k vozovce a přináší lepší požitek z jízdy.

Systém monitorování okolí vozu
Kamery na přídi, zádi a pravé i levé straně vozu poskytují řidiči záběry okolí v rozsahu 360° a výrazně tak usnadňují parkování a manévrování ve stísněných prostorech.

Sledování mrtvého úhlu
Senzory umístěné v zadních náraznících detekují přítomnost jakýchkoliv vozidel v mrtvém úhlu a spouští varovnou světelnou signalizaci ve zpětném zrcátku a při zapnutí směrového ukazatele také varovný zvukový signál. (dřívější označení BSD)

Sledování pozornosti řidiče
Systém DAW (dřívější označení DAA) na základě monitorování způsobu a délce jízdy průběžně detekuje řidičovu únavu a signalizuje ji akustickým a vizuálním varováním.

Asistent sjezdu ze svahu
DBC pomáhá udržet kontrolu nad vozem při jízdě ze strmého kopce prostřednictvím udržování konstantní rychlosti vozu.

Dvouspojková převodovka
Dvouspojková převodovka DCT přináší vynikající zrychlení spolu s nízkou spotřebou paliva. Poskytuje okamžité a plynulé změny rychlostních stupňů bez ztráty výkonu a kombinuje úspornost manuální převodovky s pohodlím automatického řazení.

Autonomní nouzové brzdění
Systém FCA v případě hrozící kolize zahájí brzdění pro minimalizaci možnosti vzniku vážné nehody nebo omezení jejích následků. (dřívější označení AEB)

Varování před čelním nárazem
Systém FCW využívá přední kameru pro detekci překážek, do kterých by mohl vůz narazit, a varuje před nimi řidiče. Poté v případě nutnosti zasahuje FCA. (dřívější označení FCWS)

Asistent rozjezdu do kopce
Systém pomáhá řidiči při rozjezdu v prudkých svazích automatickou aktivací brzd, aby zabránil couvnutí vozu.

Automatické přepínání dálkových světel
Asistent dálkových světel monitoruje prostředí před vozem a při detekování vozu v protisměru nebo při dojetí vozu automaticky přepne na tlumená světla, čímž přispívá ke komfortu a především bezpečí jízdy.

Inteligentní pohon všech kol
Vyspělejší verze inteligentního pohonu všech kol zajištující rozdělování hnací síly mezi přední a zadní kola v závislosti na provozních podmínkách. Přispívá tím k lepší trakci a ovladatelnosti.

Průhledový head-up dispej
Sdružuje nejdůležitější provozní informace jako rychlost nebo navigační pokyny a zobrazuje je přímo do zorného pole řidiče na čelním skle, aby je mohl řidič snadno sledovat bez odvracení zraku od vozovky.

Rozpoznávání dopravních značek
Systém ISLW identifikuje dopravní značky omezující rychlost či zákaz předjíždění a zobrazuje údaj o rychlostním limitu v reálném čase na displeji navigace a přístrojovém panelu. (dřívější označení SLIF)

Asistent změny jízdního pruhu
LCA na dálnicích a rychlostních silnicích upozorňuje na vůz blížící se v souběžném pruhu vyšší rychlostí.

Varování při opuštění jízdního pruhu
Systém pomáhá držet směr jízdy, když upozorňuje řidiče při opuštění jízdního pruhu bez zapnutí směrového ukazatele. LDW řidiče pouze varuje vizuální či akustickou signalizací, nezasahuje však aktivně do řízení. (dřívější označení LDWS)

Asistent pro vedení vozu v jízdním pruhu
Systém zabraňuje nechtěnému opuštění jízdního pruhu v důsledku nepozornosti řidiče aktivním korigováním směru jízdy. Systém zároveň upozorňuje řidiče akustickým a vizuálním signálem. Má 3 úrovně nastavení (dřívější označení LKAS)

Upozornění na projíždějící vozidla při couvání
Systém při couvání akusticky i vizuálně ve zpětném zrcátku a na přístrojovém panelu upozorňuje řidiče na vozidla blížící se vzadu z pravé nebo levé strany. (dřívější označení RCTA)

Adaptivní tempomat
Udržuje přednastavenou vzdálenost od vpředu jedoucího vozidla a automaticky snižuje nebo zvyšuje rychlost v přednastaveném rozsahu.

Inteligentní parkovací asistent
Asistent vyhledá podélnou či příčnou vhodnou parkovací mezeru a poté sám ovládá volant. Řidič má na starosti jen pedály a volič převodovky. Dokáže také následně vyjet z parkovacího místa.

Stabilizační systém
Systém VSM zlepšuje směrovou stabilitu vozu pomocí ovládání brzd a prostřednictvím zásahů elektrického posilovače řízení. Pomáhá s řízením například na nehomogenním povrchu, kdy hrozí smyk.
